בר מצווה בכותל מחירים זה לא הכל 

בר מצווה בכותל איך לנהל את היום?

בר מצווה בכותל הוא אירוע משמעותי מאוד ביהדות במהלכו הופך כל ילד יהודי מנער לבוגר ויכול להיות חלק במניין, תוך כדי שהוא מקבל עליו את עול המצוות.

בר מצווה בכותל המערבי בירושלים באותו מקום שבו עמד בית המקדש הראשון והשני שריד בית תפארתנו, הוא מקום ראוי לחגיגת בר מצווה!!!

בסמוך לשארית בית מקדשנו החומה החיצונית של בית המקדש הוא השריד והפליט האחרון מאותם ימי זוהר של עם ישראל בארצו.

חגיגת בר מצווה בכותל היא מסיבה אמתית בעלת משמעויות דתיות צרופות מצד אחד ומן העבר השני יש כאן היסטוריה תרבותית וארכאולוגית שלא ישאירו אף אחד אדיש.

חברת הפקה לבר מצווה בכותל
חברת הפקה לבר מצווה בכותל

חברת הפקה לבר מצווה בכותל

הפוסט הבא מוקדש רובו ככולו לטקס בר מצווה בכותל שמפיקה חברת ההפקות שאני עומדת בראשה שרו הפקות: הפקת בר מצווה בכותל המחזיקה בעשרות אולי מאות של הפקות בר מצווה מוצלחות ביותר .

קראו כן הפקת בר מצווה בכותל מהיום להיום וכאן תוכלו לקרוא על בר מצווה בכותל בחורף

בר מצווה בכותל? איך מתארגנים?

בר מצווה בכותל מתחילים בראש ובראשונה עם התאריך!

עלים לזכור את יום בר המצווה מחשבים לפי תאריך לידה העבירי, הוא רשום בתעודת זהות של ההורים.

לאחר שווידיתם את התאריך העבירי תתאמו יום שני או חמישי המותאמת לפרשה אותה קורא הילד.

השלב הבא הוא ארגון אוטובוס לכותל  בהתאם למספר המשתתפים, זה המקום לציין שעליכם לברר את המספר הכי קרוב למדויק של האורחים המתכננים להגיע לאירוע שלכם.

אולי תופתעו אבל תצפו לעשרה אחוז יותר אורחים המעוניינים להגיע אתכם ליום המאושר,

לא פעם שמעתי חברים ומשפחה שלא הוזמנו וביקשו להגיע ברגע האחרון, זה אומנם משמח אולם יש לשים לב למספר האורחים.

השלב השני הוא לבחור כניסה לכותל זה יכול להיות מסלול ארוך דרך שער ציון ויכול להיות מסלול קצר דרך שער האשפות, בהתאם לבחירתכם תוכלו להזמין קייטרינג לארוחת בוקר בירושלים.

בר מצווה בכותל 0529-772-809
בר מצווה בכותל 0529-772-809

מתופפים בכותל

אחרי שיש לנו הסעה לכותל ואפילו ארוחת בוקר בירושלים, זה הזמן לחשוב על מתופפים בירושלים או אולי חבורת כליזמרים מירושלים שיערכו בעבורנו את התהלוכה הססגונית בדרך להנחת התפילין, יש הרבה מתופפים בירושלים והרבה שופרות בכותל וביחד עם השופרות והתופים הם ישמחו להשתתף בשמחתכם. יש להזמין מתופפים לכותל מבעוד ככה תיהנו מלהקת מתופפים טובה,

הקפידו לבחון שאכן מדובר במתופפים מירושלים טובים שיודעים את מלאכתם נאמנה והם בעלי ניסיון ובאמת יודעים לנגן ולהניע את הקבוצה לעשות שמח. תהלוכת מתופפים בכותל היא חוויה אמיתת ומומלצת מאוד המתופפים ילוו אותנו עד לבידוק הבטוחני עם שירים מוכרים שירים המתאימים לחגיגה בכותל, שירים ישראלים מוכרים שכולם אוהבים.  לחצו כאן – רשימת שירים לבר מצווה בכותל

יש אפשרות לשלב סיורים בירושלים חינם באתרים הקרובים לכותל כמו מנהרות הכותל, הרובע היהודי, בתי כנסת הספרדים, בית כנסת החורבה, הבית השרוף, מרכז דוידסון, מרכז שרשת הדורות והיד עוד נטויה.

ישנם סיורים גם מחוץ למעגל הקרוב של הכותל המערבי אם כי הם מומלצים פחות שכן ימי שני וחמישי ימים בהם נערכים חגיגות בר מצווה בכותל הם ימים עמוסים מבחינת הכבישים והתנועה ממקום למקום בתוך ירושלים עשויה להימשך זמן רב, יחד עם זאת אפשר לשלב תצפיות על העיר ממגוון התצפיות בירושלים, וזה יהיה בדרך כלל בזמן בו אנו חוזרים הביתה. זה המקום לציין שבעיית החניה בירושלים ידועה ולכן מומלץ להכיר את אזורי החנייה בירושלים המיועדים לחנית רכבים פרטים ליד הכותל.

 

הפקת בר מצווה בכותל - "שרו הפקות"
הפקת בר מצווה בכותל – "שרו הפקות"

מסעדה לסעודת הצהריים בר מצווה בכותל

מסעדות בירושלים זה חלק בלתי נפרד מבירת ישראל, ירושלים משופעת במגוון גדול של מסעדות לכל כיס ולכל טעם, בכדי להקל עליכם את בחירת המסעדה הכנתי מאמר כאן –  מסעדות בירושלים,

בר מצווה בכותל 0529-772-809
בר מצווה בכותל 0529-772-809

שרו הפקות חברה להפקת בר מצווה בכותל

אתם מוזמנים להתקשר אלנו לכל שאלה אשמח לסייע לכם,

בברכה ובהצלחה

שרית בר יוסף

0529-772-809

 

הגיבו כאן